czwartek, 3 października 2013

Celebrity Style








2 komentarze:

  1. Uwielbiam blogi o inspiracjach, szczególnie modowych. Przejrzałam już setki takich blogów i muszę przyznać, że Twój jest wyjątkowy. Trafiłam na niego przypadkowo jakieś dwa lub trzy tygodnie temu i tak mi się spodobał, że oglądałam go wieczorami nawet całe godziny. Niestety...wczoraj dotarłam do końca...przejrzałam już cały i ubolewam nad tym, bo jest wspaniały i bardzo inspirujący. Będę go nadal śledziła, więc proszę nie zmieniaj go nigdy i nie przestawaj go prowadzić, bo jest naprawdę pełen tego co my kobiety kochamy najbardziej. Jak wspominałam wcześniej przejrzałam już dziesiątki tego typu blogów i Twój naprawdę ma w sobie to "coś". Jeżeli Twoim celem było inspirowanie kobiet, to udało Ci się...mnie zainspirowałaś :)

    Madzik3.3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Ogromnie Ci dziękuję za tyle przemiłych słów! :) :* Jest mi baaardzo miło. Takie komentarze bardzo inspirują i motywują do dalszego prowadzenia bloga. Zwykle dodawałam codziennie jeden post, ale ostatnio różnie bywa z czasem i możliwościami. Wciąż jednak będę go prowadzić, bez obaw! ;) Uwielbiam wyszukiwać nowe inspiracje i dzielić się nimi z Wami i Was inspirować, także blog będzie z powodzeniem istniał i będę się starała systematycznie dodawać posty. Również wszelakie wskazówki i uwagi są mile widziane. Dziękuję Ci jeszcze raz :**** i pozdrawiam! :)

      Usuń